Du var!

Du var nått som alla ville ha
Du var nått som alla prata om
Du var nått som jag sträva efter.
Du var nått som jag tänkte på
Du var nått som jag längtade efter
Du var nått som jag ville ha.
Men du öppnade ditt hjärta
Och det visade vilket svin du var
Till människa, vilket svin du
Hade blivit efter alla dessa år.
Du fick mig att gå efter ett svin
Som alla trodde var en fin prick
Men du var bara pricken som satt på
Min bil som jag tvättade bort
Och glömde.
Du var nått som alla ville ha
Du var nått som alla prata om
Du var nått som jag sträva efter.
Du var nått som jag tänkte på
Du var nått som jag längtade efter
Du var nått som jag ville ha.
Men du öppnade ditt hjärta
Och det visade vilket svin du var
Till människa, vilket svin du
Hade blivit efter alla dessa år.
Du fick mig att gå efter ett svin
Som alla trodde var en fin prick
Men du var bara pricken som satt på
Min bil som jag tvättade bort
Och glömde.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0