Under mina skor

Under mina skor
Finns det löv,
Löv som faller ner ifrån träden.
Jag tar din hand och vi vandrar tillsammans i höstmörkret,
Du håller om mig och bara finns till.
Du säger dom tre små orden och jag känner hur vi blir ett.
Under mina skor finns det löv,
Löv som faller ner ifrån träden.
Du plockar upp det finaste lövet och vårdar det ömt,
Jag känner dina andetag mot min kind.
Du kysser mig ömt i mörkret och sätter ringen på mitt finger.
Under mina skor finns det löv,
Löv som faller ner ifrån träden.
Under mina skor Finns det löv,
Löv som faller ner ifrån träden.
Jag tar din hand och vi vandrar tillsammans i höstmörkret,
Du håller om mig och bara finns till.
Du säger dom tre små orden och jag känner hur vi blir ett.
Under mina skor finns det löv,
Löv som faller ner ifrån träden.
Du plockar upp det finaste lövet och vårdar det ömt,
Jag känner dina andetag mot min kind.
Du kysser mig ömt i mörkret och sätter ringen på mitt finger.
Under mina skor finns det löv,
Löv som faller ner ifrån träden.
Du är det vackraste jag sett och jag vårdar dig ömt tills
Mitt sista andetag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0