Slippa ha ont!

Jag vill se ut som du
Jag vill vara normal som ni
Jag vill vara som dom.
Jag vill bara må bra
Jag vill bara slippa och ha ont
Jag vill vara frisk precis som ni.
Jag vill vara normal precis som du
Jag vill vara stark precis som ni
Jag vill vara glad precis som dom.
Jag valde inte detta som du
Jag valde inte att vara sjuk som ni
Jag valde inte att ha ont som dom.
Jag valde inte att må så här som du
Jag valde inte att ha det så här som ni
Jag valde inte att se ut så här som dom.
Jag vill inte ha denna sjukdom som du
Jag vill inte ha denna smala kropp som ni
Jag vill inte ha denna spegelbild som dom.
Jag vill vara normal som du
Jag vill vara stark som ni
Jag vill vara glad och frisk som dom.
Jag vill se ut som du
Jag vill vara normal som ni
Jag vill vara som dom.
Jag vill se ut som du
Jag vill vara normal som ni
Jag vill vara som dom.
Jag vill bara må bra
Jag vill bara slippa och ha ont
Jag vill vara frisk precis som ni.
Jag vill vara normal precis som du
Jag vill vara stark precis som ni
Jag vill vara glad precis som dom.
Jag valde inte detta som du
Jag valde inte att vara sjuk som ni
Jag valde inte att ha ont som dom.
Jag valde inte att må så här som du
Jag valde inte att ha det så här som ni
Jag valde inte att se ut så här som dom.
Jag vill inte ha denna sjukdom som du
Jag vill inte ha denna smala kropp som ni
Jag vill inte ha denna spegelbild som dom.
Jag vill vara normal som du
Jag vill vara stark som ni
Jag vill vara glad och frisk som dom.
Jag vill se ut som du
Jag vill vara normal som ni
Jag vill vara som dom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0