Många år

Nu är det inte många år kvar tills vi ses igen.

Detär inte många månader eller dagar kvar tills

jag får krama dig igen.

 

Jag kommer ihåg den dagen vi träffades

för första gången och det var underbart,

Snart ses vi igen i den nya världen där

det bara är du och jag.

 

Ingen som hindrar oss eller där vi är sjuka och har ont.

 

Jag vet att du väntar på mig

och längtar tills du får se mig igen.

 

Snart säger jag farväl till

jorden och hälsar himlen välkommen.

 

underbart skönt för där är jag trygg

tillsammans med dig.

Där jag slipper ha ont och må dåligt.

 

Snart säger jag farväl till jorden

och hälsar himlen välkommen.



Kommentarer
WADUP!

- <3

2011-07-30 @ 01:01:17
URL: http://dajeroma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0