Till dig!

Du vet vem du är när du läser den!

Trygg hos dig!

Vad kan jämföras med att somna in i din famn?
Att stillsamt vila mot ditt bröst.
Känna din varma andedräkt mot min panna
och dina starka armar som ger mig tryggheten att vara din.
När jag sluter mina ögon, för att sjunka in i drömmen
är det sista som jag ser
det som stannar kvar i ögats minne
det som följer mig in i en annan värld, det sista som jag ser...
ÄR DU.
När jag vaknar upp en tidigt morgon känner dagen i mitt liv.
Är det första som jag ser
det som stannar kvar i ögats minne.
Det som följer mig in i den nya världen.
Det första jag ser...
ÄR DU.
När jag vaknar upp i oro med sinnet ur balans.
När mörkret jagar mig med kylan som sköld.
Då är du där, du tröstar och du värmer
Du håller om mig, tills jag somnar igen
och allt jag vill se är allt som stannar och allt jag ser...
ÄR DU.


Kommentarer
Michelle

Denna är också så jävla bra gums. Men vi ses imorgon och kul ska vi ha det...haha Nu nu ska jag lägga mig och sova så natten kan gå fortare så vi kan träffas snart.... Kram

2010-12-13 @ 21:41:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0