Till Dig!

Du vet vem du är när du läser den!


Ditt Leende

Ditt leende som ler det där oemotståndliga leende som bara du kan
Din famn som står där öppen för mig
famnen som jag älskar att krypa in i, gömma mig i.
Slutats i och bara finnas till
Dina händer starka, men ändå så mjuka,
som tar mina och låter mina fingrar flätas
in i dina i ett grepp som jag önskar aldrig släppte.
Dina ögon som jag så många gånger drömt mig in i.
Dom ögonen som lyser utav alla dom egenskaper som jag älskar hos dig.
Drömmer mig in i dig,
i mitt huvud går jag åter igenom allt jag älskar hos dig, allt som du är,
och jag fylls av tomhet av saknad.
Vad är jag utan dig?
Vad kan jag göra utan dina armar omkring mig?
Vad lever jag för utan dig?
Mitt hjärta gråter, gråter floder som aldrig sinar ut.
Tårar som sakta suddar ut bilden av dig
Bilden som jag älskar av dig.
Som jag saknar.


Kommentarer
Michelle

Gud vad fint skrivet, var får du allt ifrån. En annan är ju kass på att skriva. Ses snart gumman och fan vad kul vi ska ha det...Haha

2010-12-13 @ 21:40:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0