Det svär jag på

Alla bara pratar runt omkring mig
Huvudet snurrar, det står aldrig still
Kan inte höra vad mitt hjärta säger
Måste komma på vad jag själv vill

-Har du någonsin

-Vunnit något men förlorat ändå?

-Har du någonsin

-Velat gå av ett framrusande tåg

Har du någonsin

Stött bort dom du helst vill nå?
Någonsin låtit någon gå utan att förstå
Jag ger inte upp för sådan är jag
Jag kämpar vidare varenda dag
Jag ska hitta det jag förlorat
Det svär jag på, det svär jag på

Lita på mitt ord
Jag ska ställa allt till rätta, ta nya tag
Jag ska vända mitt liv redan idag
Och jag menar alltid det jag säger
Det svär jag på, det svär jag på

Hur vet man om en väg är värd att gå
Ska jag ifrågasätta allt jag ser?
Mitt hjärta är krossat men slår ändå
Ska aldrig göra samma misstag mer

Har du någonsin

Tvivlat på att drömmar kan bli sanna?

Har du någonsin

Skyllt allt som händer på någon annan?

Aldrig någonsin
Ska jag leva i en lögn igen
Ska jag vinna
Vill jag vinna med sanningen

Jag ger inte upp för sådan är jag
Jag kämpar vidare varenda dag
Jag ska hitta det jag förlorat
Det svär jag på, det svär jag på

Jag ska ställa allt till rätta, ta nya tag
Jag ska vända mitt liv redan idag
Och jag menar alltid det jag säger
Det svär jag på.

Åh, sluta nu
Jag måste hinna tänka sätt den nu
Måste skärpa mig
Måste göra min grej
Åh, sluta nu

Det är värdelöst att se sig själv
Och inte veta vem man är
Jag är så rädd att förbli ensam här
Jag har alla svaren inom mig
Måste bara tro på mig själv
Jag ger inte upp förrän jag fått min chans
Tar nya tag varenda dag till slut vinner jag
Det svär jag på

Ska ställa allt till rätta, det lovar jag
Jag ska vända mitt liv redan idag
Och jag menar alltid det jag säger
Det svär jag på


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0