Du stampade

Du stampade på mitt hjärta
Krossade det till bitar
Fick mig till att känna smärat
Inte på någon jag längre litar

Du trodde du var cool
Vänder ryggen åt mig nu
Du visste ej att du var min sol
Mitt hjärta, min himmel allt var bara du

Jag finns ej i din värld idag
Allt är bara tystnad, tomma ord
Trodde ju vår vänskap var en stiftad lag
Men nu vi inte ens sitter vid samma bord

Våra händer du plågsamt drog isär
Dina kinder pryds ej av några tårar
För du vår vänskap aldrig höll kär
Det är bara mig tystnaden sårar

Så kan du inte bara försvinna ur mitt hjärta
Som du gjorde ur min värld
Vill inte känna någon smärta
Vill inte av denna verklighet vara lärd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0