HÄR ÄR JAG!

Snälla små flickor, de lyder och det i frågarsätter aldrig
För då får de så svårt att passa in
De ska va söta och glada att få
va med trots att de bara ska ge
sin ledare tynd och bättre spinn
Det är tufft att stå och vänta i en kö
Som står helt still det är dags för
dig att välja det du vill du måste ropa,
skrika, sjunga ut, tills din luft tar slut
säg:"Här är jag!" HÄR ÄR JAG!
Få som att lyssna sen kan de inte
blunda mer för det de ser
säg:"Här är jag!" HÄR ÄR JAG!
Ni får ge plats för mig här i världen!
Nu är jag på väg, ja jag är på väg
Du måste ropa, skrika, sjunga ut tills
din luft tar slut HÄR ÄR JAG!
Få dom att lyssna sen kan dom inte
blunda mer för det de ser, HÄR ÄR JAG!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0