Jag är för cool!

Jag är för cool, vad du än tror
allt du säger känns irrelevant
du följer mitt spår, går ditt jag går.
Men vad du än gör blir inget likadant
jag är överrens med mig, du har ingen chans.
okej?

Jag är för cool, för cool.
är för cool för att känna dig
ta inte åt dig och börja inte gråta
Du vet att jag är för cool för dig
du tror du är het, men jag vet att du inte är
så het som du tror, vet inte vad du inte har
men skillnaden är stor, jag är för cool
vissa av oss föds snygga, smarta, snabba och begåvade
medans andra får leva hela livet utan att ens bli lovande
ett telefonsamtal, det är skillnaden mellan dig och mig helt uppenbart.
Jag är en naturkraft jag är äkta vara
jag rår inte för vem jag är så missförstå nu inte det här

jag är för cool, jag är för cool.
Jag är för cool för att känna dig
ta inte åt dig och börja inte gråta
du vet att jag är för cool för dig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0