Jag!

Jag går längs gränsen och undrar

hur det kommer att bli med verkligenheten.

Kommer det någonsin bli bra?

Jag går längs gränsen och tänker

på om jag någonsin kommer att

få känna på det verkliga livet.

Jag går längs gränsen och tittar ner

och ser på folket som undrar om

jag någon gång kommer att få det bra.

Jag går längs gränsen och bestämmer mig

för att visa världen att jag är lika

stark som dom.

Jag går längs gränsen och bevisar att jag är oslagbar.

Jag går längs gränsen och visar att jag också

kan precis som alla andra.

Jag går längs gränsen och berättar

att jag har vunnit mot allt ont.

Jag går längs gränsen och berättar

att JAG Madeleine Wigren är

något som ni alla aldrig kommer glömma.

Jag är stark och kommer att komma tillbaka.

För att visa att även jag betyder något för

någon av er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0