Om jag vore du.

En minut i min ensamhet 
Börjar ljuga om sånt jag inte vet 
Börjar tycka saker jag inte gör 
Vad skulle du göra om jag var du 
Och du var jag 

Jag skulle säga att du älskar mig 
Jag skulle vilja göra det med mig 
Jag skulle säga att jag är värd så mycket mer 
Än det som andra ger 

Ja det kvittar om jag ljuger 
Sanningen den är en lögn i sig 
Spelar ingen roll om jag leker 
Inte heller vem jag smeker 

Jag skulle säga att du älskar mig 
Jag skulle vilja göra det med mig 
Jag skulle säga att jag är värd så mycket mer 
Än det som andra ger 

Jag skulle säga att du vill kyssa mig 
Jag skulle säga att jag är stark 
Jag skulle säga att du ger mig allt det där 
Att jag är säker på din mark 

Du och jag vad gör vi nu 
Du och jag vad vill du 
Du och jag vad gör vi nu 
Du och jag vad vill du

Jag skulle säga att du älskar mig 
Jag skulle vilja göra det med mig 
Jag skulle säga att jag är värd så mycket mer 
Än det som andra ger 

Jag skulle säga att du vill kyssa mig 
Jag skulle säga att jag är stark 
Jag skulle säga att du ger mig allt det där 
Att jag är säker på din mark


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0