Ängel

Ett litet brev en stor förklaring

sitter jag och skriver.

Jag vet inte vad jag känner

för kärleken river,

hål i mitt hjärta hål i själen

hål i alla våra stunder

utan dej vid min sida

så kommer jag gå under.

 

Du vet vad jag känner

och du vet vad jag vill,

jag kommer alltid att finnas

här för dej så säg bara till.

Om du behöver mej så vet

du vart du hittar mej

längst ner på livets skala

där jag älskar dej.

 

För den du är,

du kom till mej som en ängel,

du säger till mej varje dag

att jag är den bästa vännen

men jag älskar dej mer än så

det vet du mycket väl

men det kan inte bli något annat nu

men jag hoppas på sen.

 

Du är den bästa, den jag drömmer om på natten.

Vi har delat på allt tillsammans både gråten och skratten.

Jag hoppas att du fattar att jag gör de

för dej jag hoppas att du en dag älskar mej mer

än som vän.

 

ref: Om du var min skulle aldrig

släppa taget, skulle älska dej ta hand om dej

till sista andetaget.

 

Om du var min skulle aldrig

släppa taget, skulle älska dej ta hand om dej

till sista andetaget.

 

Du vet vad jag kan göra dej,

ditt liv för alltid.

Om du bara ger mej chansen

så kommer jag stå bredvid.

I  alla våra stunder,

i alla hemska dar,

bara för din skulle

för att du ska må bra.

 

En enda chans att visa dej

äkta kärlek vi skiter i tårar,

sår och svek.

Du hjälpte mej att tro

på mej själv och börja

inse att du är värd mest

i världen och du måste fatta de.

 

Vet du inte vad du vill

så ger jag dej tid,

ger dej tid ger dej tankar

ger dej hela mitt liv.

Snälla tänk på mej i alla fall

nån gång ibland.

Jag hoppas dagen kommer

då du tar tag i min hand

och säger:

Jag vill dela hela livet med dej.

 

Då skulle mina dagar

bli helt för friad.

Du ser mej för den jag är,

och jag älskar det,

du är min enda baby

bara så du vet.

 

ref: Om du var min skulle aldrig

släppa taget, skulle älska dej ta hand om dej

till sista andetaget.

 

Om du var min skulle aldrig

släppa taget, skulle älska dej ta hand om dej

till sista andetaget.

 

Du vet vad jag känner

och du vet vad jag vill

jag kommer alltid att finnas

här för dejså säg bara till.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0