Finns det någon annan nu?

Finns det någon annan nu?
Du gick och du vände dig aldrig om och såg på mig.
Du sa att du inte kunde ge mig lycka, men ändå kysste du mig,
Du lämnade mig kvar och såg aldrig dig om, du kunde inte ge mig sanning och du hade fullt upp med ditt eget.
Finns det någon annan nu?
Jag ville bara att du skulle stanna kvar.
Jag ville bara ge dig värme och kärlek
Men du kunde inte ge mig sanning,
Du kunde inte ge mig kärlek.
Jag vill bara ha dig här, men ändå valde du att ge dig av.
Finns det någon  annan
Du gick och du vände dig aldrig om och såg på mig.
Du sa att du inte kunde ge mig lycka, men ändå kysste du mig,
Du lämnade mig kvar och såg aldrig dig om, du kunde inte ge mig sanning och du hade fullt upp med ditt eget.
Finns det någon annan nu?
Jag ville bara att du skulle stanna kvar.
Jag ville bara ge dig värme och kärlek
Men du kunde inte ge mig din sanning,
Du kunde inte ge mig din kärlek.
Jag vill bara ha dig här, men ändå valde du att ge dig av.
Finns det någon  annan nu?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0