Jag

Jag vet inte vad jag ska göra för att du ska stanna,

jag vet inte vad jag ska göra för att få dig att må bra.

Jag vet inte vad jag ska göra för att kunna hjälpa dig,

Jag vet inte vad jag ska göra för att få dig att le.

 

 

Jag är ledsen men jag vet inte vad jag ska göra för dig.

du måste berätta det för mig, du kan inte bara lämna mig kvar utan svar.

 

 

Jag vet inte vad jag ska göra för att din värld ska kunna fungera

Jag vet inte vad jag ska göra för att du ska kunna fungera.

 

Jag gör allt jag kan för att göra dig lycklig.

Jag gör allt för att du ska ha det bra.

Jag gör allt för du ska kunna vara stark.

Jag gör allt för att du ska kunna leva.

Jag gör allt för att du ska ha det bra med mig.

Jag gör allt för du ska kunna älska mig.

Jag gör allt för att du ska kunna släppa in mig i ditt liv.

 

Jag vet inte vad jag ska göra för att du ska stanna,

jag vet inte vad jag ska göra för att få dig att må bra.

Jag vet inte vad jag ska göra för att kunna hjälpa dig,

Jag vet inte vad jag ska göra för att få dig att le.

 

 

Jag är ledsen men jag vet inte vad jag ska göra för dig.

du måste berätta det för mig, du kan inte bara lämna mig kvar utan svar.

 

 

Jag vet inte vad jag ska göra för att din värld ska kunna fungera

Jag vet inte vad jag ska göra för att du ska kunna fungera.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0