Släpp mig fri

oooh, ooh

Jag vaknar mitt i natten,

känner känslan som igår,

som fick mej att falla ner på

knän och be en bön att

mina sår,

ska läkas med åren,

att det finns något mer,

jag vill tro att det finns

änglar, som ser och tittar ner

hoppet håller mej vid liv,

men jag vet inte hur länge,

men det känns som livet

går ifrån det sämre till bättre.

 

Så jobbigt att beskriva,

glad men deppig ändå,

jag ser ljust på min framtid,

vi får se hur det går.

 

men hur ska jag klara av

ett liv som jag tvekar på,

svaren finns där framme

men vet inte om jag vågar,

så jag tar ett steg åt sidan

låter vägen gå utan mej,

kanske fortsätter någon gång,

men jag vill inte gå den själv.

 

Har blivit sårad gång på gång

men rest mej upp igen,

men denna gången går

det inte ge mej din hjälp.

 

Jag kryper långsamt framåt,

vad är det som faller ner?

är det änglarna som kommer,

ska dom göra mej hel.?

 

ref: Jag har kämpat nog nu

och fortsatt leta efter svar

jag vill se hur mina läppar ler.

Jag har allt jag vill ha

men ändå mår jag inte bra

snälla någon släpp mig fri.

 

det går inte att förklara

känslor sitter för djupt

så klart att livet går vidare,

frågan är hur.?

 

Jag har klättrat ifrån

botten men det känns

som jag är kvar,

på samma plats som förut

allt är precis som det var,

jag vill inte inse sanningen,

ljuger för mitt inre

nu när ångesten

förvandlats till mitt sjätte sinne.

 

Det finns inget slut,

hjärtat slutar snart att blöda,

varje gång jag ser i spegeln

ser jag ögon som är röda.

 

Fyllda med tårar,

sår på mina kinder,

jag vill ha en rak väg,

jag klarar inte flera hinder.

 

Dom säger allt ordnar sig,

vi tror på dej,

men saken är den,

man måste tro på sej själv.

 

Jag vill aldrig mera leva,

jag vill somna in föralltid,

och när jag har nått himlen

vill jag inte ha ett nytt liv

det är svårt att hitta tankarna

för allt går bara runt,

känns som dagar går förbi

medans jag väntar på mitt sagoslut.

 

ref: Jag har kämpat nog nu

och fortsatt leta efter svar

jag vill se hur mina läppar ler.

Jag har allt jag vill ha

men ändå mår jag inte bra

snälla någon släpp mig fri.

 

Snälla släpp mig fri...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0